Opinion no nav
Login – Opinion
Dette er innlogging kun for inviterte og interne. Vi utvikler nye tjenester for våre kunder og vil gi mer info når det er klart til lansering. Remember Me.
Opinion: Forsiden
Forsiden – Opinion
Opinion er et uavhengig markedsanalysebyrå og vi er stolt av å være blant de ledende i Norden på “neste generasjons” markedsanalyse.
QuenchTec Data Collection – Opinion
Vennligst velg ønsket språk. Ver vennleg og vel språk. Please select the desired language Norsk bokmål. LangCode:no. Nynorsk. LangCode:no-nn. English.
Svare på undersøkelse – Opinion
Når du havner på denne siden har du mest sannsynlig klikket deg inn for å lese mer om hva Opinion gjør. Kanskje lurer du på hvorfor du skal bruke tiden din på å …
Brukerundersøkelser – nav.no
12. okt. 2022 — Her finner du resultatene av brukerundersøkelser som er gjennomført i Oslo.
Her finner du resultatene av brukerundersøkelser som er gjennomført i Oslo.
Min side – nav.no
Med MinID kan du blant annet sende meldekort og sjekke utbetalinger. Med BankID, Buypass, eller Commfides kan du i tillegg søke om pengestøtte, skrive til NAV …
På Min side får du inngang til de innloggede tjenestene NAV tilbyr privatpersoner. Du får en oversikt over sakene dine, uløste oppgaver og
NAVs brukerundersøkelser 2021: Tilfredsheten med NAV er …
NAVs brukerundersøkelser 2021: Tilfredsheten med NAV er tilbake på samme nivå som før pandemien – nav.no
30. sep. 2021 — nav.no; NAVs brukerundersøkelser 2021: Tilfredsheten med NAV er tilbake … Det er Opinion som gjennomfører undersøkelsene på vegne av NAV.
Andelen personbrukere som er fornøyde med NAV er 76 prosent. Tilsvarende tall for arbeidsgivere er 82 prosent, som er høyere enn tidligere å
Tekniske problemer – tips til privatperson – nav.no
17. okt. 2022 — Her finner du svar på de mest vanlige tekniske spørsmålene vi får om selvbetjeningstjenestene på nav.no.
Her finner du svar på de mest vanlige tekniske spørsmålene vi får om selvbetjeningstjenestene på nav.no.
NAVs brukerundersøkelser 2022: Tilfredsheten med NAV er …
NAVs brukerundersøkelser 2022: Tilfredsheten med NAV er stabil blant personbrukere, mens arbeidsgiverne er mer fornøyde enn noen gang – nav.no
11. okt. 2022 — nav.no · Analyser fra NAV; NAVs brukerundersøkelser 2022: Tilfredsheten … Det er Opinion som gjennomfører undersøkelsene på vegne av NAV.
Tre av fire personbrukere er tilfredse med NAV, det er omtrent som i fjor. Andelen fornøyde virksomheter er 85 prosent, som er det beste res
NAV har fått gjennomgå i norsk presse og opinion
24. mai 2016 — Muligheter og begrensninger for ny teoretisk og empirisk kunnskap.” Kontaktinformasjon. Erik Knudsen: Erik.Knudsen@uib.no. Mediekontakt ved …
Keywords: opinion no nav